KUNDESENTER

Vi er glade for den interesse du har vist for vårt lagersalg!

Betaling

Hos oss kan du betale med Vipps og Vipps hurtigkasse.

Levering

Våre frakter er for tiden kr 149.00.

Retur

Vi ønsker å legge til rette for en enkel og rask retur.

Kontakt

Send oss en e-post, eller ring oss på +47 40010034.

ANDRE INFOSIDER

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Her finner du svar på mange av de ofte stilte spørsmålene.

Hvordan avbestiller eller endrer jeg en bestilling?

Vi har kort behandlingstid på ordre i nettbutikken, og derfor vil en eventuell endring / avbestilling avhenge av når du la inn din bestilling. Som oftest behandler vi ordrene fortløpende og det vil derfor ikke være mulig å foreta endringer eller avbestillinger, men kontakter du oss på telefon 400 10 034 eller post@arctic-solutions.no, så kan vi i mange tilfeller hjelpe deg.

Bytte- og/eller returnere varer med fri retur

For å få fri retur må du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema og be om returseddel. Når du mottar denne på e-post må denne skrives ut, tapes på pakken og pakken leveres ditt lokale postkontor/post-i-butikk. NB. Viktig at du ikke taper eller skriver på varens originalemballasje og at varen pakkes godt før sending. Les mer under Retur av vare.

Har jeg garanti og reklamasjonsrett?

En garanti er som oftest gitt av produsenten og er som regel gyldig uansett hvor i verden du kjøper produktet. Norge har et av de strengeste og mest omfattende lovverk rundt salg til forbruker.

Ved privatkjøp i Norge har du uavhengig av garantier gitt av produsent, forbrukerkjøpsloven, som gir deg gode rettigheter dersom det oppstår en feil på produktet. Dersom en garanti er gitt av en forhandler eller importør i Norge, er dette alltid i tillegg til rettighetene du har i forbrukerkjøpsloven.

Når lovverket er så omfattende, påløper det også en del plikter og formkrav som begge parter må forholde seg til. Lover som omhandler forbrukerkjøp er blant annet Lov om forbrukerkjøp, Angrerettloven og Markedsføringsloven.

Se www.lovdata.no for utfyllende lovtekster.

Opplever du feil eller mangler ved et produkt eller en ordre fra vår nettbutikk, kontakter du oss via vårt kontaktskjema, send oss en utførlig beskrivelse av hvordan feilen/mangelen ble oppdaget.

Hvor er pakken min?

I e-posten du mottar fra oss når bestillingen er ferdig behandlet finner du pakkens sendingsnummer og direkte sporingslenke for sporing via www.posten.no. Du vil også kunne spore forsendelsen via ordresporing og har du konto hos oss finner du en direkte sporingslenke under Min konto -> Mine ordrer.

Jeg har glemt passordet mitt

Dersom du har glemt passordet ditt, kan du enkelt få nytt ved å klikke på Mistet passordet ditt? i påloggings siden.

Hvordan betaler jeg og er mine opplysninger trygge?

Vi bruker betalingsløsninger fra Vipps, dvs at kreditkortinformasjon etc. ikke registreres eller på annen måte oppbevares av oss. Vipps er valgt nettopp på grunn av den høye sikkerheten. Les mer om våre betalingsløsninger her.

Hvor mye koster frakt i nettbutikken?

Fast fraktkostnad ved kjøp via Arctic Solutions er kr 149.00 inkl. mva. Når du bestiller varer via Arctic Solutions kan du hente dem på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk i løpet av 1 til 5 virkedager etter at din bestilling er registrert, basert på produkt, leveringsmåte, tilgjengelighet og hvor i landet du bor. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Levering til annen adresse, julegaver etc.?

Som en ekstra service til våre kunder så pakker vi dine gaver / julegaver i fint gave- eller julepapir og sender de rett til gavemottaker.

Gavene sendes til den leveringsadresse du oppgir i kassen. Er det julegave eller bursdagsgave etc. skriver du dette i ordrens kommentarfelt, varene pakkes da i flott gavepapir og er det julegave forsynes pakken med merkelapp og julehilsen.

NB!! Betaler du med Vipps hurtigkasse er det viktig at du sender oss en e-post rett før eller etter at du bestiller gavene slik at vi får på plass riktig leveringsadresse etc.

Hva er leveringstiden på en bestilling?

Din bestilling bør være levert i løpet av 1-5 virkedager etter at du har mottatt leveringsbekreftelse, forutsatt at vi har varen(e) på lager og det ikke er forsinkelser i postgangen. Vær oppmerksom på at rundt høytider og ferier vil det kunne påløpe noe ekstra leveringstid.

Jeg mottar ikke e-post som er sendt til meg

Vennligst kontroller at ikke e-posten ligger i mapper som; spam, søppel, useriøs e-post eller lignende i innboksen din. Dersom den gjør det er det viktig at du markerer at e-post meldingen ikke skal betraktes som spam av e-post programmet du bruker. Bruker du f.eks. Outlook kan du høyreklikke på meldingen, velge Søppelpost og klikk «ikke søppelpost». Arctic Solutions blir da lagt til som en godkjent avsender som ikke blokkeres av ditt e-post program.

Når blir beløpet trukket fra kortet mitt?

Beløpet reserveres på kortet umiddelbart, men kortet belastes ikke før forsendelsen forlater vårt lager.

Hvordan oppretter jeg kundekonto for å bestille?

Kundekonto kan du enkelt opprette via Min konto som du finner i menyen øverst til høyre. Du kan også handle hos oss som gjest, uten å opprette kundekonto, men vi anbefaler alle våre kunder å registrere seg for å få oversikt over egen ordrehistorikk samt kunne utføre en enkel sporing av sendte ordre.

En vare i handlekurven ble utsolgt før jeg kom til kassen. Hvordan er dette mulig?

Varene du legger i handlekurven blir lagret, men ikke reservert. Av denne grunn kan du oppleve at produktet er utsolgt når du kommer til kassen. For å sikre deg et produkt anbefaler vi at du gjennomfører hele kjøpsprosessen når du har lagt produktet/produktene i handlekurven.